Get Adobe Flash player

Навігація

Пошук

Форма входу

Статистика

Перегляди статей
2931524

Qr-код

Організація навчального процесу

НАКАЗ
від 01 вересня 2025                                                                       № 81
Про організацію освітнього процесу
в гімназії № 48 у 2025-2026 навчальному році
під час дії воєнного стану в Україні
Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 20.08.2025 року № 1003 «Про початок навчального року під час дії воєнного стану», листа Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.08.2025 року № 063-5255 «Про структуру 2025/2026 навчального року», Положення управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, наказу Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації № 167 від 01.09.2025 р. «Про організаційні питання щодо 2025/2026 н.р.»
НАКАЗУЮ:
  1. Розпочати 2025-2026 навчальний рік 01 вересня 2025 року,  провести свято «Родинне коло – перший дзвоник - 2025» для учнів 1х, 5х, 11х класів та  перший урок за темою: «Перемагає той, хто пам’ятає»!
  2. Організувати навчальні заняття за семестровою системою:
Перший семестр
з 01 вересня до 24 грудня 2025 року
Осінні канікули
з 27 жовтня до 2 листопада 2025 року
Зимові канікули
з 25 грудня 2025 року до 11 січня 2026 року
Другий семестр
з 12 січня до 30 травня 2026 року
Додаткові
тижневі канікули для учнів 1-х класів
з 16 до 21 лютого 2026 року
Весняні канікули
з 23 березня до 29 березня 2026 року;
Останній дзвоник
29 травня 2026 року
3. В червні 2026 року організувати компенсаторні заняття, проєктну діяльність, навчальні екскурсії, індивідуальні консультації (за необхідністю)
  1. Здійснювати навчальний процес у п’ятиденному режимі навчання.
  2. Встановити наступний режим навчання:
5.1.Навчання учнів проводити в одну зміну.
5.2.Початок занять для учнів 1х-11х класів – 08.30.
5.3.Навчання організувати в очному форматі для дітей, які знаходяться у м.Києві, враховуючи, що наявність місць в укритті відповідає кількості учнів гімназії.
5.4.Для дітей, які тимчасово знаходяться за кордоном і вчаться в закладах освіти країни перебування, за заявами батьків організувати навчання за індивідуальною формою здобуття повної загальної середньої освіти (екстернат).
  1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Нагорнюк І.Г. до 12.09.2025 року скласти індивідуальні навчальні плани для учнів, які переведені на екстернат.
  2. Установити тривалість уроків в очному режимі:
-      1-ші класи – 30 хв.
-      2-4-ті класи – 40 хв.
-      5-11-ті класи – 45 хв.
  1. Організувати навчання кожного класного колективу за кабінетною системою.
  2. Відповідальність за збереження життя дітей,  їх безпеку та вчасну евакуацію під час сигналу «Повітряна тривога» покласти:
9.1. під час уроків – на вчителів, які проводять уроки;
9.2. під час перерв – на класних керівників та чергового адміністратора  по гімназії;
9.3. при проведенні позакласних та позашкільних заходів – на класних керівників і вчителів, відповідальних за проведення заходів;
9.4. під час спортивних ігор, змагань – на вчителів фізкультури;
9.5. під час перебування в ГПД – на вихователів ГПД.
9.6. під час проведення квестів, виховних заходів, пов’язаних з використанням бібліотечного фонду покласти на завідуючу бібліотекою           Чумак Т.Л.
  1. Класним керівникам та вчителям-предметникам на початку першого уроку та за 5 хвилин до закінчення останнього уроку щоденно проводити нагадування здобувачам освіти про правила поведінки під час сигналу цивільного захисту «УВАГА ВСІМ!» у гімназії та на шляху додому.
  2. Завідуючій господарством Минко А.І.:
  3. Під час навчального процесу контролювати за недопущенням до приміщень гімназії осіб, що не є здобувачами освіти та працівниками гімназії (крім працівників організацій, які забезпечують життєдіяльність гімназії, правоохоронних органів, муніципальної, ДСНС, Держпродспоживслужби), закриття території гімназії на час комендантської години та горищ, підвалів, інших підсобних приміщень, також з метою недопущення проникнення сторонніх осіб.
  4. У разі оголошення повітряної тривоги дозволити пропускати мешканців міста до приміщення №1 в укритті гімназії цілодобово.
10.3. Щоденно обстежувати територію гімназії щодо своєчасного виявлення сторонніх предметів, у разі виявлення підозрілих предметів оперативно інформувати правоохоронні органи.
  1. Розподілити місця в укритті відповідно розташуванню кабінетів та кількості учнів в класах, а саме:
Приміщення № 1
67
8-А, 10-А, 10-Б
Приміщення № 2
66
3-А, 4-А, 4-Б
Приміщення № 3
55
6-А, 11-А, 11-Б
Приміщення № 4
18
8-Б
Приміщення № 5
23
7-Б,
Приміщення № 6
59
2-Б, 2-А, 3-Б
Приміщення № 7
39
5-А, 5-Б
Приміщення № 8
41
7-А, 6-Б
Приміщення № 9
14
9-А
Приміщення № 10
15
9-Б
Приміщення № 11
18
1-А
Приміщення № 12
16
1-Б
  1. Учні, які навчаються в кабінетах 4, 5, 21, 22, 23, 24, 25, 32, 35, 36, 42, 43, 44, 45 переходять до укриття центральними сходами.
  2. Учні, які в кабінетах 6, 26, 27, 37, 38, 39, 46, 47, 48, технічний персонал та працівники їдальні переходять до укриття запасними сходами.
  3. Забезпечити проведення державної підсумкової атестації для випускників початкової, основної і старшої школи у терміни, які будуть визначені наказом Міністерства освіти і науки України.
  4. Документи про початкову освіту, базову загальну середню освіту та  про повну загальну середню освіту випускникам 4-х, 9-х та 11-х класів вручити в терміни, які будуть визначені наказом Міністерством освіти і науки України.
17. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Гончаруку М.Д.:
17.1 Підготувати проект наказу про дотримання правил безпеки життєдіяльності та охорони праці учасниками освітнього процесу;
17.2 Провести з усіма працівниками гімназії позапланові інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, цивільного захисту та поведінки під час виникнення надзвичайних ситуацій.
18.Встановити такий режим груп подовженого дня:
Режим роботи груп продовженого дня
в 2025-2026 навчальному році
для учнів групи № 1 (1а+2а)
Понеділок, вівторок, середа:
1315-1320 -
прийом дітей
1400-1530 -
прогулянка, рухливі ігри
1530-1600 -
виховні, пізнавальні заходи, бесіди
самопідготовка, виконання творчих завдань (для учнів 2х класів)
1600-1630 -
полуденок
1630-1900 -
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі (прогулянка). Заняття в гуртках за окремим графіком.
1830-1915 -
індивідуальна робота з учнями та батьками
 
Четвер, п’ятниця:
1220-1225 -
прийом дітей
1225-1330 -
година всебічного розвитку (конструювання, малювання)
1400-1530 -
прогулянка, рухливі ігри
1530-1600 -
виховні, пізнавальні бесіди
самопідготовка, виконання творчих завдань (для учнів 2х класів)
1600-1630 -
полуденок
1630-1820 -
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі.
 
Заняття в гуртках за окремим графіком.
1730-1820 -
індивідуальна робота з учнями та батькам
 
Режим роботи груп продовженого дня
в 2025-2026 навчальному році
для учнів групи №2 (1б+2б)
Понеділок, вівторок, середа:
1315-1320 -
прийом дітей
1400-1530 -
прогулянка, рухливі ігри
1530-1600 -
виховні, пізнавальні заходи, бесіди;
самопідготовка, виконання творчих завдань (для учнів 2х класів)
1600-1630 -
полуденок
1630-1900 -
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі (прогулянка). Заняття в гуртках за окремим графіком.
1830-1915 -
індивідуальна робота з учнями та батьками
 
Четвер, п’ятниця:
1220-1225 -
прийом дітей
1225-1330 -
година всебічного розвитку (конструювання, малювання)
1400-1530 -
прогулянка, рухливі ігри
1530-1600 -
виховні, пізнавальні бесіди
самопідготовка, виконання творчих завдань (для учнів 2х класів)
1600-1630 -
полуденок
1630-1820 -
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі.
 
Заняття в гуртках за окремим графіком.
1730-1820 -
індивідуальна робота з учнями та батькам
 
Режим роботи груп продовженого дня
в 2025-2026 навчальному році
для учнів групи № 3 (2а+2б+ 3б)
 
Понеділок, вівторок середа, четвер, п’ятниця:
1315-1320 -
прийом дітей
1420-1550 -
прогулянка, рухливі ігри
1550-1635 -
1635-1705
самопідготовка, виконання творчих завдань
полуденок
1705-1800 -
1800-1900
виховні заходи, бесіди
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі (прогулянка).
 
Заняття в гуртках за окремим графіком.
1900-1915 -
індивідуальна робота з учнями та батьками
 
Режим роботи груп продовженого дня
в 2025-2026 навчальному році
для учнів групи № 4 (3а+3б+4а)
 
Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця:
1315-1320 -
прийом дітей до групи
1320-1420 -
прогулянка на свіжому повітрі, рухливі ігри
1450-1600 -
самопідготовка
1600-1630 -
полуденок
1630-1730 -
виховні заходи
1730-1915 -
заняття за інтересами, спортивна година, прогулянка
 
Заняття в гуртках за окремим графіком
1830-1915 -
індивідуальна робота з батьками та учнями
 
Режим роботи груп продовженого дня
в 2025-2026 навчальному році
для учнів групи № 5 (4а+4б)
 
Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця:
1315-1320 -
прийом дітей до групи
1320-1450 -
прогулянка на свіжому повітрі, рухливі ігри
1530-1700 -
самопідготовка
1700-1730 -
полуденок
1730-1830 -
виховні заходи
1830-1915 -
заняття за інтересами, спортивна година.
 
Заняття в гуртках за окремим графіком
1830-1915 -
індивідуальна робота з батьками та учнями
 
Режим роботи груп продовженого дня
в 2025-2026 навчальному році
для учнів групи № 6 (5-6 кл.)
 
Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця:
1410-1415 -
прийом дітей до групи
1415-1545 -
прогулянка на свіжому повітрі, рухливі ігри
1545-1715 -
самопідготовка
1715-1745 -
полуденок
1745-1845-
заняття за інтересами, спортивна година
1845-1910 -
індивідуальна робота з батьками та учнями
Заняття в гуртках за окремим графіком
 
1910-2010 -
чергова група
 
 
Графік роботи вихователів ГПД
 
ПІБ вихователя
Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
П’ятниця
Лаврентьєва Ганна Олександрівна
(30 год.)
3-ті кл.
1315-1915
каб. 6
3-ті кл.
1315-1915
каб. 6
3-ті кл.
1315-1915
каб. 6
3-ті кл.
1220-1820
каб. 6
3-ті кл.
1220-1820
каб. 6
Цвєткова Алла Владиславівна
(30 год.)
4-ті кл.
1315-1915
каб. 24
4-ті кл.
1315-1915
каб. 24
4-ті кл.
1315-1915
каб. 2
4-ті кл.
1315-1915
каб.27
4-ті кл.
1315-1915
каб. 27
Шіхавцова Тетяна Володимирівна
(30 год.)
2-гі класи
1315-1915
каб. 25
5-6 ті
1410-1910
каб.21
2-гі класи
1315-1915
каб. 25
5-6 ті
1410-1910
каб.21
5-6 ті
1410-1910
каб.21
Воробйова Людмила Василівна
(15  год.)
І, ІІІ тиждень
-
1а кл.
1315-1915
каб. 4
-
1а кл.
1220-1820
каб. 4
-
ІІ, IV
тиждень
1а кл.
1315-1915
каб. 5
-
1а кл.
1315-1915
каб. 5
-
1а кл.
1220-1820
каб. 5
Петровська Ірина Миколаївна
(15  год.)
І, ІІІ тиждень
1б кл.
1315-1915
каб. 4
-
1б кл.
1315-1915
каб. 4
-
1б кл.
1220-1820
каб. 4
ІІ, IV
тиждень
-
1б кл.
1315-1915
каб. 5
-
1б кл.
1220-1820
каб. 5
-
Косенко Світлана Володимирівна
(12 год)
-
-
-
2-гі кл.
1310-1915
каб. 26
2-гі кл.
1310-1915
каб. 26
Палійчук Лариса Миколаївна
(6 год)
-
2-гі кл.
1310-1915
каб. 25
-
-
-
Орлова Олена Володимирівна
(12 год)
5-6 ті
1410-1910
каб.21
-
5-6 ті
1410-1910
каб.21
-
-
Вакансія
І, ІІІ тиждень
1а кл.
1315-1915
каб. 4
1б кл.
1315-1915
каб. 5
1а кл.
1315-1915
каб. 4
1б кл.
1220-1820
каб. 5-
1а кл.
1220-1820
каб. 4
ІІ, IV
тиждень
1б кл.
1220-1820
каб. 5
1а кл.
1315-1915
каб. 4
1б кл.
1315-1915
каб. 5
1а кл.
1220-1820
каб. 4
1б кл.
1220-1820
каб. 5
Чергова група
Орлова Олена Володимирівна
1910-2010
каб.21
 
1910-2010
каб.21
 
 
Чергова група
Шіхавцова Тетяна Володимирівна
 
1910-2010
каб.21
 
1910-2010
каб.21
 
1910-2010
каб.21
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  1. Роботу факультативів, індивідуальних занять проводити в позаурочний час за окремим розкладом.
  2. Заступнику директора Адамській О.О. подати на затвердження:
      а) розклад уроків до 01.09.2025 р.;
                б) графік чергування вчителів на поверхах, в їдальні та подвір’ї під час перерв  до 01.09.2025 р.
                в) розклад факультативів та індивідуальних занять до 05.09.2025 р.
          20. Заступнику директора з виховної роботи Чистяк О.І. скласти та затвердити розклад роботи гуртків до 05.09.2025 р.
          21. Керівникам гуртків передбачити початок заняття не раніше ніж через 15 хвилин після закінчення уроків.
22. Контроль за виконанням наказу покласти на заступників директора гімназії з навчально-виховної роботи Адамську О.О.,  Нагорнюк І.Г. та Чистяк О.І.
Директор                                                                           Світлана БУРАКОВА