Get Adobe Flash player

Навігація

Пошук

Форма входу

Статистика

Перегляди статей
2877368

Qr-код

Організація навчального процесу

НАКАЗ
від 02 вересня 2024                                                                       № 84
Про організацію освітнього процесу
в гімназії № 48 у 2024-2025 навчальному році
під час дії воєнного стану в Україні
 
Відповідно до законів України «Про освіту», «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану», Постанови «Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання», Постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 року № 782 «Про початок навчального року під час дії воєнного стану в Україні», наказу Міністерства освіти і науки України від 12.01.2016 р. № 8 «Про затвердження Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти» (зі змінами наказ Міністерства освіти і науки України від 15.02.2023 року № 165), Листа Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації від 15.08.2024     № 063-6428 «Про організацію освітнього процесу та структуру 2024/2025 навчального року»
 
НАКАЗУЮ:
 

1.Розпочати 2024-2025 навчальний рік 02 вересня 2024 року,  провести свято «Родинне коло – перший дзвоник - 2024» для учнів 1х, 9х, 11х класів та  перший урок за темою: «Перемагає той, хто пам’ятає»!

2. Організувати навчальні заняття за семестровою системою:

-      І семестр – з 02 вересня по 21 грудня 2024 року;
-      ІІ семестр – з 13 січня по 30 травня 2025 року.
Проведення компенсаторних занять щодо подолання освітніх втрат і освітніх розривів, державної підсумкової атестації та інші заходи, передбачені освітньою програмою – до 30 червня 2025 року
2.1. Затвердити графік проведення шкільних канікул:
-      осінні – з 28 жовтня по 02 листопада 2024 року;
-      зимові – з 23 грудня 2024 року по 11 січня 2025 року;
-      додаткові тижневі канікули для учнів 1х класів 17 по 22 лютого 2025 року
-      весняні – з 24 березня по 29 березня 2025 року.
2.2.         Завершити навчальні заняття 30 травня 2025 року.

3.Здійснювати навчальний процес у п’ятиденному режимі навчання.

4.Встановити наступний режим навчання:

4.1.         Навчання учнів проводити в одну зміну.
4.2.         Початок занять для учнів 1х-11х класів – 08.30.
4.3.          Навчання організувати в очному форматі для дітей, які знаходяться у м.Києві, враховуючи, що наявність місць в укритті відповідає кількості учнів гімназії.
4.4.          Для дітей, які тимчасово знаходяться за кордоном і вчаться в закладах освіти країни перебування, за заявами батьків організувати навчання за індивідуальною формою здобуття повної загальної середньої освіти (екстернат).

5.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Бураковій С.Ю. до 16.09.2024 року скласти індивідуальні навчальні плани для учнів, які переведені на екстернат.

6.Установити тривалість уроків в очному режимі:

-      1-ші класи – 30 хв.
-      2-4-ті класи – 40 хв.
-      5-11-ті класи – 45 хв.

7.Організувати навчання кожного класного колективу за кабінетною системою.

8.Відповідальність за збереження життя дітей,  їх безпеку та вчасну евакуацію під час сигналу «Повітряна тривога» покласти:

8.1. під час уроків – на вчителів, які проводять уроки;
8.2. під час перерв – на класних керівників та чергового адміністратора  по гімназії;
8.3. при проведенні позакласних та позашкільних заходів – на класних керівників і вчителів, відповідальних за проведення заходів;
8.4. під час спортивних ігор, змагань – на вчителів фізкультури;
8.5. під час перебування в ГПД – на вихователів ГПД.
8.6. під час проведення квестів, виховних заходів, пов’язаних з використанням бібліотечного фонду покласти на завідуючу бібліотекою           Чумак Т.Л.

9.Класним керівникам та вчителям-предметникам на початку першого уроку та за 5 хвилин до закінчення останнього уроку щоденно проводити нагадування здобувачам освіти про правила поведінки під час сигналу цивільного захисту «УВАГА ВСІМ!» у гімназії та на шляху додому.

10.Завідуючій господарством Минко А.І.:

10.1.      Під час навчального процесу контролювати за недопущенням до приміщень гімназії осіб, що не є здобувачами освіти та працівниками гімназії (крім працівників організацій, які забезпечують життєдіяльність гімназії, правоохоронних органів, муніципальної, ДСНС, Держпродспоживслужби), закриття території гімназії на час комендантської години та горищ, підвалів, інших підсобних приміщень, також з метою недопущення проникнення сторонніх осіб.
10.2.      У разі оголошення повітряної тривоги дозволити пропускати мешканців міста до приміщення №1 в укритті гімназії цілодобово.
10.3. Щоденно обстежувати територію гімназії щодо своєчасного виявлення сторонніх предметів, у разі виявлення підозрілих предметів оперативно інформувати правоохоронні органи.

11.Розподілити місця в укритті відповідно розташуванню кабінетів та кількості учнів в класах, а саме:

Приміщення № 1
68
2-А, 3-А, 3-Б
Приміщення № 2
60
7-А, 11-А, 11-Б
Приміщення № 3
60
7-Б, 10-А, 10-Б
Приміщення № 4
18
6-А
Приміщення № 5
23
9-А
Приміщення № 6
61
2-Б, 4-А, 4-Б
Приміщення № 7
28
6-Б
Приміщення № 8
37
8-А, 8-Б
Приміщення № 9
37
5-А, 5-Б
Приміщення № 10
23
9-Б
Приміщення № 11
23
1-А
Приміщення № 12
19
1-Б

12.Учні, які навчаються в кабінетах 4, 5, 21, 22, 23, 24, 25, 32, 35, 36, 42, 43, 44, 45 переходять до укриття центральними сходами.

13.Учні, які в кабінетах 6, 26, 27, 37, 38, 39, 46, 47, 48, технічний персонал та працівники їдальні переходять до укриття запасними сходами.

14.Забезпечити проведення державної підсумкової атестації для випускників початкової, основної і старшої школи у терміни, які будуть визначені наказом Міністерства освіти і науки України.

15.Документи про початкову освіту, базову загальну середню освіту та  про повну загальну середню освіту випускникам 4-х, 9-х та 11-х класів вручити в терміни, які будуть визначені наказом Міністерством освіти і науки України.

16. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Гончаруку М.Д. провести з усіма працівниками гімназії позапланові інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, цивільного захисту та поведінки під час виникнення надзвичайних ситуацій.
17.Встановити такий режим груп подовженого дня:
Режим роботи груп продовженого дня
в 2024-2025 навчальному році
для учнів групи № 1 (1а+2а)
Понеділок, вівторок, п’ятниця:
1315-1320 -
прийом дітей
1400-1530 -
прогулянка, рухливі ігри
1530-1600 -
виховні, пізнавальні заходи, бесіди
1600-1630 -
полуденок
1630-1900 -
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі (прогулянка). Заняття в гуртках за окремим графіком.
1830-1915 -
індивідуальна робота з учнями та батьками
 
Середа, четвер:
1220-1225 -
прийом дітей
1225-1330 -
година всебічного розвитку (конструювання, малювання)
1400-1530 -
прогулянка, рухливі ігри
1530-1600 -
виховні, пізнавальні бесіди
1600-1630 -
полуденок
1630-1820 -
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі.
 
Заняття в гуртках за окремим графіком.
1730-1820 -
індивідуальна робота з учнями та батькам
 
Режим роботи груп продовженого дня
в 2024-2025 навчальному році
для учнів групи №2 (1б+2б)
Понеділок, вівторок, середа:
1315-1320 -
прийом дітей
1400-1530 -
прогулянка, рухливі ігри
1530-1600 -
виховні, пізнавальні заходи, бесіди
1600-1630 -
полуденок
1630-1900 -
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі (прогулянка). Заняття в гуртках за окремим графіком.
1830-1915 -
індивідуальна робота з учнями та батьками
 
Четвер, п’ятниця:
1220-1225 -
прийом дітей
1225-1330 -
година всебічного розвитку (конструювання, малювання)
1400-1530 -
прогулянка, рухливі ігри
1530-1600 -
виховні, пізнавальні бесіди
1600-1630 -
полуденок
1630-1820 -
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі.
 
Заняття в гуртках за окремим графіком.
1730-1820 -
індивідуальна робота з учнями та батькам
 
Режим роботи груп продовженого дня
в 2024-2025 навчальному році
для учнів групи № 3 (2а+2б)
 
Понеділок, вівторок середа, четвер, п’ятниця:
1315-1320 -
прийом дітей
1420-1550 -
прогулянка, рухливі ігри
1550-1635 -
1635-1705
самопідготовка, виконання творчих завдань
полуденок
1705-1800 -
1800-1900
виховні заходи, бесіди
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі (прогулянка).
 
Заняття в гуртках за окремим графіком.
1900-1915 -
індивідуальна робота з учнями та батьками
 
Режим роботи груп продовженого дня
в 2024-2025 навчальному році
для учнів групи № 4 (3а+3б)
 
Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця:
1315-1320 -
прийом дітей до групи
1320-1420 -
прогулянка на свіжому повітрі, рухливі ігри
1450-1600 -
самопідготовка
1600-1630 -
полуденок
1630-1730 -
виховні заходи
1730-1915 -
заняття за інтересами, спортивна година, прогулянка
 
Заняття в гуртках за окремим графіком
1830-1915 -
індивідуальна робота з батьками та учнями
 
Режим роботи груп продовженого дня
в 2024-2025 навчальному році
для учнів групи № 5 (4а+4б)
 
Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця:
1315-1320 -
прийом дітей до групи
1320-1450 -
прогулянка на свіжому повітрі, рухливі ігри
1530-1700 -
самопідготовка
1700-1730 -
полуденок
1730-1830 -
виховні заходи
1830-1915 -
заняття за інтересами, спортивна година.
 
Заняття в гуртках за окремим графіком
1830-1915 -
індивідуальна робота з батьками та учнями
 
Режим роботи груп продовженого дня
в 2024-2025 навчальному році
для учнів групи № 6 (5-6 кл.)
 
Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця:
1410-1415 -
прийом дітей до групи
1415-1545 -
прогулянка на свіжому повітрі, рухливі ігри
1545-1715 -
самопідготовка
1715-1745 -
полуденок
1745-1845-
заняття за інтересами, спортивна година
1845-1910 -
індивідуальна робота з батьками та учнями
Заняття в гуртках за окремим графіком
 
1910-2010 -
чергова група
 
 
 
Графік роботи вихователів ГПД
ПІБ вихователя
Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
П’ятниця
Лаврентьєва Ганна Олександрівна
(30 год.)
2-гі
1315-1915
каб. 6
2-гі
1315-1915
каб. 6
2-гі
1315-1915
каб. 6
2-гі
1315-1915
каб. 6
2-гі
1315-1915
каб. 6
Данилевич Неля Йосипівна
(30 год)
3-ті
1315-1915
каб. 24
3-ті
1315-1915
каб. 24
1-Б
1315-1915
каб. 5
1-Б
1220-1820
каб. 5
1-Б
1220-1820
каб. 5
Цвєткова Алла Владиславівна
(30 год.)
1-А
1315-1915
каб.4
1-А
1315-1915
каб.4
1-А
1220-1820
каб.4
1-А
1220-1820
каб.4
1-А
1315-1915
каб.4
Шіхавцова Тетяна Володимирівна
(30 год.)
5-6 ті
1410-1910
каб.21
5-6 ті
1410-1915
каб.21
5-6 ті
1410-1910
каб.21
5-6 ті
1410-1910
каб.21
5-6 ті
1410-1910
каб.21
Петровська Ірина Миколаївна
(12 год.)
4-ті кл.
1315-1915
каб. 25
-
4-ті кл.
1315-1915
каб. 25
-
-
Воробйова Людмила Василівна
(12 год.)
-
4-ті кл.
1315-1915
каб.26
-
4-ті кл.
1315-1915
каб.26
 
-
Косенко Світлана Володимирівна
(12 год.)
1-Б
1315-1915
каб.5
1-Б
1315-1915
каб.5
-
-
-
Палійчук Лариса Миколаївна
(6 год)
-
-
-
-
4-ті кл.
1315-1915
каб.26
Вакулюк Ірина Вікторівна
(6 год)
-
-
3-ті
1315-1915
каб. 27
-
-
Майкова Катерина Ігорівна
(12 год.)
-
-
-
3-ті
1315-1915
каб. 27
3-ті
1315-1915
каб. 27
Шіхавцова Тетяна Володимирівна (чергова група)
1910-2010
каб.21
1910-2010
каб.21
1910-2010
каб.21
1910-2010
каб.21
 
1910-2010
каб.21
 
 
 

18.Роботу факультативів, індивідуальних занять проводити в позаурочний час за окремим розкладом.

19.Заступнику директора Адамській О.О. подати на затвердження:

      а) розклад уроків до 02.09.2024 р.;
                б) графік чергування вчителів на поверхах, в їдальні та подвір’ї під час перерв  до 02.09.2024 р.
                в) розклад факультативів та індивідуальних занять до 05.09.2024 р.
          20. Заступнику директора з виховної роботи Чистяк О.І. скласти та затвердити розклад роботи гуртків до 05.09.2024 р.
          21. Керівникам гуртків передбачити початок заняття не раніше ніж через 15 хвилин після закінчення уроків.
22. Контроль за виконанням наказу покласти на заступників директора гімназії з навчально-виховної роботи Адамську О.О.,  Буракову С.Ю. та Чистяк О.І.
 
Директор                                                                           Маріанна БОСЕНКО