«Профільне навчання як шлях до комунікативно-діяльнісного характеру оволодіння іноземною мовою в інтеграції з міжкультурним спрямуванням його змісту».

17 лютого 2014 року відбулась педагогічна рада. Темою обговорення було «Профільне навчання як шлях до комунікативно-діяльнісного  характеру оволодіння іноземною мовою в інтеграції з міжкультурним спрямуванням його змісту».  Заступник директора з навчально-виховної роботи Товкачевська О.А. в своєму виступі приділила увагу питанню профільного навчання в старших класах гімназії, яке спрямоване на систематизацію та узагальнення мовного, мовленнєвого та комунікативного досвіду учнів гімназії, набутого ними на початковому і середньому етапах навчання. Виступаючі вчителі кафедри іноземних мов гімназії відзначали, що відповідні результати  з профільного навчання можуть бути отримані лише за умов злагоджених дій вчителів, що викладають профільний предмет; проводять профільний моніторинг; психологів, які створюють психологічний супровід, та класних керівників.
Директор гімназії М.І. Босенко,  аналізуючи думки членів колективу з цього питання, зазначала, що робота з допрофільними  8-9 класами і викладання профільного предмету в 10-11 класах свідчать про великий інтерес учнів гімназії до обраного профілю. Було закцентовано увагу педагогічного колективу на тому, що «модель самовизначення учнів у старших профільних класах нашої гімназії може бути реалізована лише за умови консолідації  зусиль учнів та їхніх педагогів, які мають допомогти старшокласникам при формуванні у них поняття про часові перспективи», тобто погляд у майбутнє.